Saturday, August 10, 2019

Viata muierii intre fatat si futut

O da, urati-ma cu spume la bot. Injurati-ma pana va vine rau.

O s-o spun: nici moarta nu m-as impuia si asa zisul instinct matern (pe care eu il numesc strechea fatarii) e doar indoctrinare.
De cand sunt mici fetitele se intreaba : oare cum o sa arate sotul meu? Dar rochia de mireasa?
Apoi duc vieti seci sclavind la corporatii sau mai rau si se gandesc: cum sa aduc eu valoare si satisfactie in viata mea? Cum sa-l priponesc pe Gigel?

Si solutia universala: toarna un plod. Ce poate fi mai bine decat sa creezi un transformator de mancare in cacat? Cum sa ramana corporatiile straine in 20j de ani fara un nou sclavet ieftin?

Apoi rationalizeaza: macar are cine ma sterge la cur la batranete. Gresit, ala micu va sclavi zi lumina sa aiba de unde plati impozite ca sa intretina institutiile statului care se vor pisa cu bolta pe el, daca el va avea nevoie de sprijin.
In cel mai bun caz existenta lui va fi munca in chinuri pe un blid de mancare la nu's ce firma. Asta dupa ce isi va fi facut o educatie in ciuda invatamantului romanesc.

Dar mereu i se pot intampla boala grea (de la autism la cancer) sau atrocitati ca deh, suntem o tara condusa de clanuri.

Dar nu ne lasam descurajati sa ne impuiem, nu cumva sa se depopuleze tara.
Pacat, eu care visam o tara fara romani formata doar din procurori, judecatori si clanuri, sa se interlopeasca intre ei.

PS: cand vad femei cu burta la gura sau plozi mici imi vine putina voma in gura, mi-e la fel de scarba ca acum 15 ani cand i-am vazut pe unii sugand pula in parcul IOR
PS2: de unde a scazut natalitatea? la intrarea in orice parc, in weekend pute a cacuta si laptic, si e full de mamici grase cu carucioare.

No comments:

Post a Comment