Sunday, December 4, 2022

What happened then

 

Anonim Anonim spunea...

Nu am un loc de munca, orice incerc sa fac pare sortit esecului, nu am bani si ma simt foarte slaba si neajutorata si ma gadesc cum ar fi daca M-AS SINUCIDE. Deci sunt intr-o stare mai rea decat a ta.

10 noiembrie 2013, 07:24

o femeie trista
18 decembrie 2014 la 02:27

Hmm, am terminat informatica( da, la stat si acum fac si master la stat, la zi), cica trebuia sa vina slujbele la mine ca mustele la miere, dar inca nu reusesc sa gasesc de lucru. Am fost la Electronica inainte, a trebuit sa renunt, era un mediu toxic in facultate, si s-o iau de la inceput cu informatica( si sa lupt cu o depresie crancena), iar admitere, iar tot. Si am deja 26 de ani, mai am putin si fac 27. Si nici sentimental, si nici profesional nu mi-e bine. M-a parasit si inspiratia la pictura, singurul lucru care ma facea sa simt ceva bun.

No comments:

Post a Comment